tisdag 17 februari 2009

Hur dum får man vara?

Natruligtvis vaknade jag strax efter det att jag gått och lagt mig. Helt klar över vem "Gissa vem" är. Självklart är det min kompis "Vansbroskräcken" grabben som sover 15 minuter på jobbet varje dag. Han är ju expert på detta med trivselvikt, träning och framför allt avslappning. Tänkte faktiskt rusa upp och lägga det på bloggen, men förståndet tog faktiskt överhanden och jag somnade om. Ha, ha det trodde du inte din skurk. Slappar minst en kvart om dagen nu för tiden, i en fåtölj från Promas.
Bilden hittad i morse, väcker givetvis en del minnen. pappa B:s design, vårt märke hette -on parade- och den lilla modellen hette Maria (vad gubben hade för namn var helt ointressant, vi kallar honom Miguel för sakens skull). Bilden är tagen nere i Figuera da Foz i Portugal. Tänkte att ni skulle bli lite sugna på sommar och hav. Ni kvinnor kan ju alltid drömma om Miguel, så blir det lite spännande.
Vi syns under sena dagen
pappa B
Skicka en kommentar