måndag 16 februari 2009

Kolla annonyms kommentar!?


Starten på mitt tappra försök att krympa mig har fått sig en ordentlig törn redan innan jag startat ordentligt. Om detta går att räkna ut överhuvudtaget så blir det väl så att jag i framtiden endast får stoppa i mig 331,6 kalorier om dagen + 64 liter vatten i veckan. Det blir till att besköka sådana här affärer i framtiden. OK., tjejen ser ju skaplig ut så jag får väl titta mig mätt på henne medan jag väljer grönsakerna....

Men, jag gillar ju grönsaker så det skall nog gå bra. Såg på tjockisarna i TV, de fick ju stoppa i sig 1500 kallisar om dagen, det måste väl jag också få intaga. OK, de var drygt 150 kilo tyngre än mig de flesta...
Fortsätter klura på vem "Gissa vem" är. Förmodligen någon som känner mig ganska väl?
pappa B

Inga kommentarer: