lördag 14 mars 2009

Grattis mina damer...


Rätt låt vann! Fast jag hade satt min keps på Ugglan. Hon tog silvret i alla fall. Synd om lilla Molly som blev slagen av yllebyxgrekiskan, det var inte fair play. Pinnpojkarna med super-Danny trea och den upphissade madammen hamnade inte på topp, trots hiss och fladdrande klänningsärmar. Bra! Grattis till alla er som suttit framför TV-apparaterna och stoppat i er chips, ost, kex, druckit tre stora starköl, pimplat i er vin, både vitt och rött och en extra kraftfull applåd till alla er som haft stilen att smutta på en god wirre.
Jag sänder denna lilla blomma i en tallrik soppa (made by kökschefen på ett slott i Tyskland) till alla er.
Vinnarna behöver ingentig, det tjänar så bra ändå.
Goder natt så syns och hörs vi i morgon!
pappa B

5 kommentarer:

Lotta sa...

Ja du,även att inte rätt låt vann så hade jag en rolig o spännanade stund med mina flickor !
Jag har bara druckit 3,5-or men hurra för mig ändå ;)

whatthefuckdotcom sa...

Bra sagt :)

Och nädå gubben vågar inte det, hahaha. Jag har haft lite fullt upp med ett dödsfall inom familjen men jag börjar komma tillbaka nu :)

Anonym sa...

Svar: Vad roligt att du gillar min blogg, du kan gärna följa den med bloglovin, då vet du när jag uppdaterat den :)

Anonym sa...

Jag visste att hon skulle vinna! jag förlorade inte hoppet en enda gång... och jag höll mej till äpplechips. Måste gå ner minst 7 kg om jag ska komma i min våtdräkt! 20 kg ska bort totalt...

Anonym sa...

27 kilo bort? Anktare så du inte ramlar, då rullar du ju alla världens väg....