måndag 30 mars 2009

Håll i er nu...


Satt framför burken i natt och svävade runt i rymden. Ibland här hemma i gamla svedala men även ute på kontinenten (det är ju lätt att flyga runt på Internet). Har hört av några tyska journalister att det går att tjäna ihop en hel del dollar på nätet. sagt och gjort jag letade rätt på den adress den ena av killarna gav mig och loggade in. Satt med engelskt lexikon i ena handen och ett glas Metaxa 7 stjärnig (grekisk konjagare)i den andra. Tragglade mig igenom långa sidor av text som påminde om ett väckelsemöte men kom ändå fram till den slutsatsen att jag skulle hoppa med och se vad som händer. Nu är pappa B inne, som affilate i den stora världsomfattande kedjan CDI. Har inte siktet inställt på att detta skall göra att jag kan byta ut Belmondo, min och "Skogarnas Konungs" gröna Pegueot 406 från 1997 till en illröd Ferarri, men det känns spännande att se om detta resulterar i någonting alls. Skall under eftermiddagen lägga ut min blogg i Kina och Japan, samt några andra länder. NZ tror jag är en stark marknad, så min lilla favvoläsare/bloggare weirdo hoppas jag loggar in och kollar upp detta. Potentialen är ju betydligt större i dessa länder än i ankdammen Sverige.
Sen återgick jag efter ett par slurkar konjak (måste återhämta mig lite) till Sverige igen. Då hamnade jag på en sida med statister och blev medlem, tog ett par minuter och nu ligger gubben inne, öppen för alla skamliga förslag från film- och TV-industrin. Om ni vill kan jag sända en autograf på bild till den som önskar detta *s*
Det är egentligen inte klokt vad lite grekisk konjak kan ställa till med en söndagsnatt i Angered.
Lugnet har stillat sig över pappa B:s lilla lya och jag skall masa mig ner till kontoret och betala lite räkningar. det absolut tråkigaste som finns på denna jord, eller hur? Men..jag kommer tillbaka, jag lovar.
pappa B

Inga kommentarer: