tisdag 31 mars 2009

Hittade en riktigt kul utmaning

Hamnade hos Cathie och fick då se denna utmaning. Helt galen men ganska kul. Eller vad säger du?
1. Gå in på Google.se (använd bildsök)
2. Sök på datumet du fyller år.
3. Ta den andra bilden du får fram på Google och ladda upp.
4. Den bilden är din framtid

Naturligtvis testade jag och kolla vad som händer!
Skall man i framtiden bli förmögen? Jag tror knappast detta men man kanske kan gneta ihop och spara 500 riksdaler till semestern om man ligger i. Tyvärr vet jag inte vem som tagit bilden så jag kan inte lägga ut någon byline. Jag är deppad för detta.
pappa B

"Den som är fri och frisk,
är en rik man fast han inte vet om det."

4 kommentarer:

IronGirl sa...

Hej!
Tack för din kommentar, jag kan inte riktigt med ord uttrycka hur jag kände när jag precis läste den. Men jag blev glad för ditt engagemang och ja, du har nog faktiskt till och med rätt.

Även om jag ibland kan ångra att jag faktiskt var ärlig. Hade jag ljugit hade jag iallafall haft både ett jobb, en chef och en vän kvar. Nu har jag ingenting..

Baronessan sa...

Kul grej. Den snor jag direkt. :)

Kina sa...

Ser ju lovande ut. Jag skulle oxå göra denna men fick nåt fel i sändningen så jag får prova igen om en stund. Min framtid ser inte lika lovande ut kan jag tala om.

pinglan sa...

Jag snor den:)