tisdag 31 mars 2009

Prinsessan gifter sig med en Cartoon!



Per-Anders heter en vaken bloggare. Kolla in hans senaste inlägg som är en riktig fullpoängare.



Victoria gifter sig med en Cartoon!
Likheten är så stor så det måste finnas något samband. Per-Anders har en mycket trevlig blogg som jag tycker är väl värd ett besök. Han är vass, rolig och har glimten i ögat.
Skaparen av Boxer Robban kanske var och installerade ett Boxerpaket och träffade på DAniel? Klick sa det även för honom och väl hemma på företaget satte han sig ner och ritade Boxer Robban. Eller så är det tvärtom. Daniel gick till Boxer för att köpa paketet och då fick man idén till figuren.

5 kommentarer:

Per-Anders sa...

Tackar och bugar för det positiva omdömet. Hittade en blogg som har ytterligare några skojiga look-alikes.

http://vvsaren.wordpress.com/2009/03/26/lika-som-bar/

stella sweden sa...

-ursäkta Per-Anders U Daniel men ni ser litt fåniga ut för att ni alltid leeer...är ni aldrig arga?
;)

stella sweden sa...

-för jag gillar män med litt temprament men ska väl ändå kika in hos dig PA om det är DU som fixat till Robban? Är litt snurrig U trött nu har vart på en sjöräddningsövning U vet int om jag läst rätt...har jag det?

Pappa B sa...

Lilla Stella, PA har lagt ut bilderna på sin blogg och jag hittade dem där. Tyckte att det var skitroligt och att likheten är mer än slående. PA:s blogg är väldigt bra så gå gärna in och ta en titt du med.
kram

imperiella stella sa...

jahaaaa...

;)