torsdag 23 april 2009

Dags för lite prisutdelning.....


Nu tycker jag att det är dags att premiera några av mina flitiga läsare. Naturligtvis säger jag som alla andra som delar ut awarder på bloggarna runt om i landet. Alla borde få ett pris för att dom spenderar tid på att läsa allt svammel som jag skriver. Men några av er har redan fått och nu är det dags för några till. Min egen Award-09 går den här gången till
Weirdo
Jonas
Skatans tankar
Marie S
stort och smått
Hetchili
Italien-moster
Håll till godo, håll ut för det krånglar med burken och Comhem och överge mig inte om det skulle strula till det rejält under helgen. Ut i solen med er och sitt inte inne och uggla framför datorn *s*
pappa B

"Vänner är som fiolsträngar, de får inte spännas för hårt"

9 kommentarer:

Skatan sa...

Liite trögtänkt så här i försommarvärmen är allt Skatan ändå... unge i en balja ??? men
... Nuuu förstår och är jätteglad och väldigt väldigt tacksam och stolt för denna award... Tack Tack Tack :-)

Jag väntar ut dig om det skulle krångla... häär krånglar det hela tiden ... med datorn... på ett eller annat sätt. Det lär en om inte annat att ha tålamod.

Kramar!

Monica sa...

Hej !!!!!!
Jättekul med awarder och det gör du rätt i som delar ut dem........
Men....SVAMMEL....nääääää,helt underbart är det att läsa allt intressant du skriver......!!!!!
Gillade förra inlägget....ja ,missförstå mig inte nu,är inte personligen intresserad......hmmmm.......men det var störtkul att läsa....!!!!!
Ha det bra,
Monica i Rom

Agneta sa...

Tack snälla du!

Kram Agneta

kockajäveln sa...

tack du:)söt utmärkelse:)

Pappa B sa...

VArsågoda hela gänget, jag tycker att ni påminner lite om bilden (oavsett kön) hela gänget.

Speja sa...

Hej! Ramlade in här på grund av Skatans rekommendationer och ska nu snoka runt på din blogg lite grand, om det går för sig?

Pappa B sa...

Speja på du speja, du är så välkommen *s*

Storarvid sa...

ÅÅÅ Tack för detta, det värmer nästan mer än vårsolen :-)
Känns mycket hedrande, det är alltid roligt med uppskattning.
Jag ska dela ut awarder med, men filar lite på detta. Jag vill göra det på ett litet speciellt sätt.

Annelie sa...

Vilken härlig award, lite annorlunda, kul! Kram//Annelie