torsdag 2 april 2009

Goda dofter, vackra kvinnor och surt rödvin....


Håller på att ladda inför kvällens doftpartaj. "Skogarna Konung" surar lite för att han inte får följa med. Men jag är stenhård, inga barn på sena jobb. Han vet det men jag tror att det egentligen är alla snygga tjejer som drar. Han är mycket lik pappa B. Allt som är vackert skall man ta vara på.
Tar spårvagnen ner till stan så man kan ta sig ett par slurkar vin. Kommer att redovisa kvällens strapatser i text & bild när jag kommer hem. Detta under förutsättning att jag inte blandat ihop Diorsoppan med rödvinet och känner mig alltför vissen. Kvinnan är på väg hem och skall ta över marktjänsten medan jag fölrlustar mig. Smart eller hur *s* Har laddat batterierna både till kameran och till mig själv. Gjorde fem knäböjningar, hängde 38 sekunder i dörrposten (listen ramlade ner) enbart för att vara lite "pumpad" och i bra form inför mötet med mamsellerna....
Vi återses förhoppningsvis
pappa B

"Det blir inget roligt förrän jag kommer,
sa tjuven som skulle hängas"
Skicka en kommentar