onsdag 15 april 2009

Handlade direkt från Kina...helt perfekt!


Fick ett mail från Chinaversion ( se min länk nere till höger) Där kunde man direktimportera direkt från tillverkaren utan en massa mellanhänder. Jag har varit sugen på en MPEG4 spelare där jag både kan visa bilder/video, lyssan på musik och ha radio. Hittade en liten och billig en, 33 dollar skulle den kosta. Jag chansade och beställde hem en. Den kom och med frakt och allt så kostade den 465 kronor. Helt perfekt, med ett fantastiskt ljud, bra bild på den lilla skärmen. Men nu är jag lika förbannat utan för den här har "Skogarnas Konung" lagt beslag på. Tänker nu inhandla en HD-videokamera för att ha en liten enkel rackare med mig till norrlandsresan i sommar. Jobbigt att släpa med sig den stora XL1 som jag jobbar med i vanliga fall. Såg att de hade en modell för 138 dollar. Det blir med dagens dollarkurs ungefär 1.300 kronor + frakten vilket gör 1.500 kronor för en HD-videokamera. skulle tro att den billigaste varianten ute i affäörerna ligger på runt 4.900!
Är ni på G att köpa en kamera eller videokamera, GPS eller annan teknisk utrustning kolla in länken. Det är seriöst rakt igenom och bra grejer.
pappa B

"Den gode finner hela världen god"

10 kommentarer:

Fatima sa...

Den sidan ska jag genast kolla in! ;)

Järnbruden sa...

FÅr du betalt för att göra reklam? ;)

Pappa B sa...

Fatima det gör du faktiskt rätt i. det finns mycket man kunda plocka hem och tjäna en slant på om man är intresserad.

Järnbruden..om jag blir affilate så kan jag nog göra det. Skall undersöka mer. Hur som helst så är det ett mycket bra bolag att göra affärer med.

Fatima sa...

Svar: Haha! Vadå dockor? :) läs inlägget pappa B så ser du att det är marsipan figurer ;)
Japp, jag kollade in sidan, jätte fina och framför allt billiga saker!
Njaa.. Grossistfirma tror jag inte jag har tid med just nu, men man ska aldrig säga aldrig! ;)

Anonym sa...

Gosh vilken skillnad i pris! Inte värt att köpa saker från Sverige nu mer! Hoppas att allt är bra!

elena cn sa...

Den sidan hade varit något för min man! Han förökte få tag på en Mp3:a med stegräknare och tidtagarur till min födelsedag. Det ska finnas en men inte i Sverige!
Jag fick en Mp3 och en stegräknare var för sig istället

kockajäveln sa...

den ser ut o va en pärla:)Du é bara ute o njuter av världen du;)Allt bra förresten?

Veronica sa...

Hej!

Vilket bra tips. Perfekt! Den ska jag kolla in :)

Kram

stella sweden sa...

en GPS har jag alltid önskat mig för jag hamnar litt fel ibland...

;)

pappa B sa...

Mina vänner, hela gänget det är faktiskt bra grejer och billigt. Håller på att kolla om man kan lägga upp något affil. program. Återkommer med detta framöver.
HAr haft vansinnigt mcyeklt krångel med nätet idag. Både burken, telefon och TV:n har krånglat. Comhem är inte så bra som man vill framhålla i sin TV-reklam *s*