tisdag 28 april 2009

Hurra en burk till är fixad!

Lika glad som den här muslimksa tösen som just fått på sig en baddräkt anpassad för muslimerna som inte får visa kroppen, eller rättare sagt, så mycket av den, i öppet skick. Bilden är tagen vid en visning av nykonstruerade badkläner för muslimska flickor/damer/tanter så nu kan de vara med och plaska omkring i det våta. Idag fick jag ordning på min bukrk men dessvärre måste jag ta "Skogarnas Konungs" till datadorktorn i morgon. Synd, för det är han som behöver den mest, men vi grejar nog detta i morgon. Väntar på programmet ner till Tyskland med det kommer nog i sinom tid. Mr Anders är en riktig värsting på att annordna fina program i samarbete med de orter han vill visa upp för pressen. Jag lägger ut en hel cementlåda med blomster bara för att fira att burken är intakt igen (så länge det nu varar) Tack för att ni finns kvar och har överseende med att jag haft krångel. Nu skall det bli åka av ett tag igen. I morgon börjar jag min träning med pulsklocka så nu finns ingen återvändo... kilorna skall väck och en stilig äldre man skall börja ta form. Bäven alla kvinnor, snart blir det problem för gubbarna i svea rike med omnejd..*s*
Skall se till att få stillheten att lägga sig över boningen så kommer jag igen om en stund. Håll ut så länge.
pappa B

"När människorna inte tror på varandra blir jorden ett helvete"

7 kommentarer:

Anonym sa...

Är glad att höra att dina dator problem snart är avslutade! Hur är det annars? Hoppas allt är bra med dig! Kram

Agneta sa...

Så lätt blir du inte av med oss!

Lycka till med träningen!

Mia S sa...

Tack för dina uppmuntrande ord... ska titta i spegeln i morron :)
Vad bra att du är på banan igen..kram !

Daniel sa...

å du e ju lika tokig å glad som jag! :)))

Järnflickan sa...

Du har rätt i att sanningen hinner ifatt än, även om man inte vill.

Men ibland kanske det är bra att det gör det!

Skatan sa...

Klaaart vi finns kvar...för utan SGM skulle ... jorden... om inte bli ett helvete (det är väl att ta i)men ... åtminstone många leenden fattigare... och skratt... Kramar :-)

Pappa B sa...

Ni är goa ni, hela gänget. Mitt hjärta klappar snabbare!
pappa B