fredag 17 april 2009

Idag kom den lilla kycklingen från Tobo!

Har ni sett på tusan. Idag kom den flygandes, den lilla söta kycklingen som jag hade turen att vinna här om dagen. Givetvis förevigade kvinnan öppnandet av paketet och kolla in vad spännande det var.. Kvinnan skrattade gott åt min nyfikna min och mina uppspärrade ögon. -Du ser ut som ungarna på julafton, sa hon och fortsatte skratta.. Pip...här tittar den fram, liten och söt som en karamell. Den fick genast en mycket hedersam plats bredvid en sittandes mjukistupp som inte han med i påskalådan vid helgens städning. Tuppen lade genast vingen över kycklingen och tycke uppstod omedelbart. Tack än en gång för den fina vinsten...
pappa B

"Sann glädje är en allvarlig sak"

2 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Å så skönt att den lilla fick en beskyddande vän :)

Skatan sa...

Ja... sannerligen... söta... båda två...nja... den ena söt... den andre...inte sööt kanske men mycket trevlig...snygg... och söt.. precis.. så menar jag. Kram!