fredag 17 april 2009

Stackars lilla Irongirl, nu tror hon att hon skrämt mig, igen!

Den här lilla ömtåliga damen med glimten i ögat, vass tunga och varma kramar kan inte skrämma bort den här strävhårige gamle lapplandsbjörnen så lätt. Måhända hopppar jag ut från bloggen för tidigt ibland och måste svara dig nästa dag, men vadå, svar kommer alltid. Ofta tillsammans med en och annan kram. Ibland goa, ibland små och ibland lååånga. That´s me.
Idag vet hon att jag håller tummarna på att hon skall få ihop sina bokningar, att radiosändningarna skall funka och att hennes förra chef skall få en pungspark så att kulorna åker upp i hårfästet på honom. Vadå rädd? Lilla gumman, kör så det ryker och skulle det inte ryka så kör ändå!
Nu kommer det en hel påse med kramar, olika sorter, det är bara att välja vilka och plocka upp dem. Det finns så det räcker till alla er andra tjejer också, så de så.
pappa B

"Det viktiga är inte att aldrig falla utan att kunna resa sig efter varje fall"

6 kommentarer:

Storarvid sa...

Har inte riktigt koll på vem / vad irongirl är, men har förstått att det är en bloggar....
Har troligen missat något, hur kan det vara möjligt att skrämmaSveriges Gladaste Man?
Bara det måste ju vara en bedrift.

pappa B sa...

Ja..du har så rätt så Jonas. Men den lilla kvinnan är en riktig liten tuffing, dessvärre med alla tunna sköra skal som tuffa människor finns inunder. Skall väl kika in lite hos henne i kväll och höra vad hon gjort,sagt eller tänker säga som skulle skrämma mig.

Sandra sa...

svar: jag jobbar inte, jag går i skolan !
och jag skulle inte heller banga på å ha ett sånt jobb när jag går ut skolan, haha ;D

Storarvid sa...

HAHA!!
Nää Gammal teknik är något HEEELT annat....
Men jag tror det jag kommer skriva kommer att passa in även på dig åxå..
HA DU EN KANONDAG DU MED ;-)

IronGirl sa...

Haha, du är bara för söt. Kram till dig! (Gillade det där med fd chefen också, haha ;)

Skatan sa...

Kramar till dig o c h IronGirl som jag alldeles nyss gjort mig bekant med...

Ha det! ...som Sonen brukar säga... Ha det!