lördag 4 april 2009

Inte ens en sådan här strand....


...hade fått Robinsson deltagarna på bättre humör. Jag förmodar att alla som deltager har en aning om vad det går ut på. Inte kan väl producenterna vara så otydliga vid uttagningarna så att deltagarna kommer dit och tror att man skall leva ett liv i lyx?
Ett smart drag att skicka hem erika, som tycligen inte ville vara kvar. Mika ryker nästa gång och så sitter innebanystrecket ruggit illa till. I synnerhet om han vägrar att dricka då störtar han snart. Dropp och hemfärd blir resultatet. Stackars innebandylag som har en sådan här ung man som ledare, jag säger bara det.
Dags för ny wirre och med TV.
Hörs om en stund igen...
pappa B

"En släde kräver en ung häst
ett hus behöver en man"

8 kommentarer:

Gullan sa...

Hej Sveriges Gladaste Man, vilken underbar kommentar på min blogg......Missen LOVE :)

Hm Bästa Bloggar, vad är det för sida, den känner jag inte till, är jag där hehe?!

Exakt VAD är din galna idé, det låter spännande så berätta gärna mer :)

Jag blev jätteförvånad när jag upptäckte att Google översatte ens bloggsida utan att man själv sagt till, har sett att läsare översatt min sida till tex spanska och finska bl.a......hur kul är inte det !

Tycker inte du ser ut att vara lönnfet!

"Skrattar mycket men låter ingen skita mig på näsan", DET var ett bra ledord för livet tycker jag !

Och till sist så måste jag ju i känd Missen anda skälla på dig och säga att man blir ALDRIG för gammal, så det så!

Kram!

Ichkebab sa...

Hej Pappa B vill du bli läst,,Ta bort ordverifiering irriterar folk,,Vet hade det jag med en gång,,Jodå kika allt in och Robinöarnas öden och äventyr har du ju så rätt så rätt,,Ha de gott

stort och smått sa...

Jag förstår inte hur han kan vägra dricka!!! Vansinne.


Jag håller på Gais i morgon! Och maken håller på Öis! Ska bli riktigt kul! =)

AnnelieH sa...

Jag missade Robinson. Valde istället att åka bil med min man och hämta upp tonårigen med hans flickvän. Kul lördag (ja faktiskt) //Annelie PS: tack för dina ord hos mig DS

Bloggullet sa...

Kul blogg du har, du verkar vara en härlig person.
Kramar

Tina sa...

He he, instämmer med dig... Varje säsong verkar de bli lika förvånade över att de inte ska bo på Hilton!

Varför söker ni, arma människor?

Gullan sa...

Varför i herrans namn ska man se fötterna för, det räcker väl med att man vet ATT dom finns där ;)

Lät kul det där med att sprida bloggen, tyvärr har jag inga utomrikes kontakter som har bloggar tyvärr, så jag kan dessvärre inte bidra med något på den fronten :(

Ålderstigen kan man va, men aldrig FÖR gammal :)

Ha det Gôtt :)

Pappa B sa...

Miss Bordeline, tack i alla fall för att du hittat mig. För gammal blir man inte, kolla mitt senaste inlägg *s*

Tina..skall vi söka till nästa år *s*

Bloggullet..jag rodnar nog en smula nu, tror jag. Tack för att du tittade in.