söndag 5 april 2009

Nu tror jag att jag smyger in till bingen (kvinnan)

Nu verkar det som om stillheten har kopplat ett brottargrepp på bloggandet. Då smyger jag iväg och lämnar bloggvärlden åt sig själva. Tusen tack för idag mina vänner, jag hoppas att vi syns igen i morgon.
Blir väl ett ryck efter tre för jag har super duper mycket att göra fram till 15.30 ungefär. Orkar ni stå ut utan mitt svammel så syns vi då.
Godnatt helöa surven och var rädda om er. Pussa på gubben/gumman och älska varandra så mycket ni orkar
pappa B

"Den fattiges jul räcker inte till påsken"

7 kommentarer:

kockajäveln sa...

Har du märkt av lite folkstormning?
Fasen va härligt. själv ska man till tyskland, kanske inte lika varmt o mysigt men de får duga:)

IronGirl sa...

Hej. Nu har jag tid att svara lite på dina kommentarer här..

Det är möjligt jag har skinn på näsan och det är endel som gillar det, men andra mindre.

Jag bor i Helsingborg, trivs väl ganska bra.

Haha, så du trivs som utomjording? =P Kan jag nog tro.. om man får gosa med tjejer som mig.

Skatan sa...

God morgon till ännu en måndag! Du har mycket att göra... och jag har tid att vänta till 15.30 ...för att få njuta av Sveriges Gladaste Mans funderingar... förstås ...och med förväntan... :-)

Anonym sa...

Hörru det låter sunt det...här nalkas det snart middag!

craschan sa...

Hallo.

Maigiz sa...

Den snälla tantdoktorn har beordrat mig vila hela den här veckan, så det blir nog en hel del bloggande för mig då kan jag tänka mig. Astma ska man tydligen ta på allvar ;)

pappa B sa...

Craschan hallo själv, kul att se ditt lilla nick...

Maigiz ...jäpp lek inte med astman, gör som tantdi´ktorn sa, vila.
Du kan ju komma in och vila upp dig här hos mig på bloggen vet´ja

Weirdo jag kunde väl tä´nka mig det. Et saftig Herefordbiff kan jag tänka *s*

Skatan krax, krax sitter du kvar på din gren. JAg fick mer att göra, blev lite sen..
Å fan nu rimmar jag också, vilken hit *s*

Järnbruden med staven allt under kontroll, du verkar ju lite gosigare idag må jag säga
kram

Chili, det har varit riktigt roligt och jag har några dagar kvar. Tänkte be BlondinBella om draghjälp, tror du det går för sig?