måndag 18 maj 2009

Fakir El Raij-Tan-Tajtan i Angered..

Ni har inte trott på mig när jag berättat om spikmattan, en del av er i alla fall. Här ser ni fakiren i egen fet person. Det glädjer mig en aning att jag i alla fall kan gömma mig bakom spikmattan, annars hade det varit förskräckligt. Jordå, jag ligger minst 20 minuter tre gånger i veckan, med bar överkropp. Ansiktet på sidan 10 minuter på varje sida 2 dagar i veckan. Helt otroligt skönt och givetvis är det en Shakti-matta, näst bäst i test, säger experten. Men ..de brukar ju inte ha rätt varje gång. Kvinnan tog bilden, hon hade mycket svårt att hålla sig för skratt skall ni veta.
-Gå och raka dig sa hon när bilden var tagen....

Nu tänker jag för en gång skull förpassa mig till sängen före klockan 00.00. Ni får leva med detta tills i morgon. Ha en skön natt, dröm ljuvliga drömmar och kärlek och rikedom och ett långt friskt liv.. Själv kommer jag att drömma om kebab, det känner jag på mig...
pappa B

"Påtvinga inte dina barn ditt sätt att leva - de tillhör en annan tid."
Skicka en kommentar