måndag 18 maj 2009

Fakir El Raij-Tan-Tajtan i Angered..

Ni har inte trott på mig när jag berättat om spikmattan, en del av er i alla fall. Här ser ni fakiren i egen fet person. Det glädjer mig en aning att jag i alla fall kan gömma mig bakom spikmattan, annars hade det varit förskräckligt. Jordå, jag ligger minst 20 minuter tre gånger i veckan, med bar överkropp. Ansiktet på sidan 10 minuter på varje sida 2 dagar i veckan. Helt otroligt skönt och givetvis är det en Shakti-matta, näst bäst i test, säger experten. Men ..de brukar ju inte ha rätt varje gång. Kvinnan tog bilden, hon hade mycket svårt att hålla sig för skratt skall ni veta.
-Gå och raka dig sa hon när bilden var tagen....

Nu tänker jag för en gång skull förpassa mig till sängen före klockan 00.00. Ni får leva med detta tills i morgon. Ha en skön natt, dröm ljuvliga drömmar och kärlek och rikedom och ett långt friskt liv.. Själv kommer jag att drömma om kebab, det känner jag på mig...
pappa B

"Påtvinga inte dina barn ditt sätt att leva - de tillhör en annan tid."

10 kommentarer:

Baronessan sa...

Vi har också en sådan matta. Tyvärr brukar jag glömma bort den men jag tror att jag ska nöta lite på den ikväll. Godnatt och dröm sött om kebab!

Pappa B sa...

ZZZZZzzzzzzz!

kockajäveln sa...

de é så himla skönt me en sådan spikmatta!:)

IronGirl sa...

Här sitter folk och tycker det är helt normalt att äga en spikmatta...

Men okej, vi låtsas det är normalt?

Jag avreagerade mig i bloggen istället. Det lyckades ju lite....

pappa B sa...

Vill du provligga på spikmattan? Det är inte alls dumt *s*

EP sa...

*harkel*

Skatan sa...

Äldsta dottern fick en i julklapp av sin svärmor!!... Är det som akupunktur fast mera som press... och tätare "nålar". Vad är den bra till? Avslappning? :-) Kramar!

PS Finfin gubbe på bilden må jag säga. DS

pappa B sa...

Skatan min lilla flaxare...du måste putsa glasögonen, finfin gubbe, jo jag tackar jag. Spikmattan är en helt fantastisk konstuktion. Den främjar givetvis blodomloppet genom att de små spikarna sätter sprott på cirkulationen, man blir skönt avslappnad och sover som en stock efter att ha legat på mattan. Jag ligger oftast 20 minuter, det räcker för mig. (Kan inte ligga still mycket längre)och så kör jag ansiktet i 10 minuter på varje kind.
Låna mattan ett par dagar så är du såld. Gör ont? Nej, kanske lite gottont de första gångerna. Efter tre dagar med T-shirt slängde jag tröja och det går hur bra som helst

Britt sa...

Vi pratade igår om sådana mattor när vi var på mexicansk restaurang med jobbet. Någon sa att det fanns mattor för alla möjligs behov. Vissa var för sömnlöshet och vissa för nedsatt sexlust med flera...men tänk om man tar fel. Hur blir det då?

Pappa B sa...

Britt min vän jag skulle nog chansa, fast det vore förskräckligt om man blev vild i kalsingana när man skulle till att sova eller tvärtom, ännu värre om man somnade mitt under akten...