lördag 16 maj 2009

Hoppsan!

Jaha...det var som attan, England var inte alls så pjåkig den heller och Finland överraskar stort, det är nog den bästa melodi sen döskallarna vann. Näää, jag håller faktiskt fortfarande på Ukraina. Skall ni se pappa B:s 10 i topp?

1. Ukraina (urläcker koreografi och fart på mamsellen)
2. Bosnien-Hercegovina ( Urstarkt framfört, lite av en ung Demi Rosso)
3. Kroatien (Lagomt Europeisk)
4. Norge (smörpelle med fiol)
5. England ( Ganska lätt-trallad)
6. Finland (Råläcker grupp, vinner på bättre jobb)
7. Albanien (Ipremgubben borde varit bortplockad)
8.Turkiet (Snygg och svängig, både bruden och låten)
9. Sverige (Världens samvete)
10. Azerbajdzjan ( Lite Sverige igen, svänger gott)

Hur många prickar jag in?
pappa B

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Jag vet att Alexander vinner...
Hejja Norge...
Klems Synne.

IronGirl sa...

Kikar in lite snabbt. Jag vet inte vad jag gjort eller vad det är. Men nått är det.

Du kanske får rätt med din lista, vad vet jag. Jag är oallmänbildad och allt vad allt är.

Jag är bara jag. Godnatt!

pappa B sa...

Grattis Synne! Bästa låten vann...

Hur är det lilla järnjäntan?