fredag 1 maj 2009

Koll här vad jag hittade bland mina vänner.

DAgs att testa dig?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Pappa B..
Nu har jag testat mig också. Och dröm om min förvåning, jag är 37% boknörd.
Ha det gott...
Din vän Bullis..

kockajäveln sa...

haha jag fick fler % än dej:)

Britt sa...

Jag fick 52%! Jag är nästintill en boknörd! Testet måste vara riggat på något sätt. Jag svarade boknördsfientligt på många frågor och ändå fick jag 52%. Jag läser bara deckare...

Kina sa...

Go´morgon! Det testet måste jag göra, jag är nog en riktig boknörd. Önskar dig en trevlig dag.

EP sa...

Jag orkar inte ens testa boknörden eller inte..

Har bloggat om mitt första maj firande, finns några bilder och faktiskt!

Snart ska jag åka till farmor och äta mat. Min farfar håller på och tvätta min bil, det är allt bra att ha en farfar ;)

Pappa B sa...

Snyggt jobbat Bullis, prövade plinga dig på skype igår.

Chili du bluffade dig ju genom hela testen. Kokböcker räknas inte heller mer än en gång. *s*

Britt, det gör jag med, massor...

Kina gör det och låt oss veta resultatet

EP...din fuling, låter den utslitne gamle farfarn tvätta bilen, du är allt bra elaker du *s*