måndag 18 maj 2009

Nu tittade Filipinerna in...hej vad det går

...må det vara grabben ett par trappor upp som har lagt dispyten med kärringarna åt sidan och just nu ger mig lite pluspoäng genom att låta pappa B:s svammel sväva ut i världen?
..fast egentligen tror jag att det beror på alla mina fantastiska läsare, inte bara er som jag ser och messar med här på bloggen. Alla de osynliga som man inte kan se några spår efter, de tillhör nog också besättningen på bloggskutans färd ut i världen, tror jag?
Måste lägga in en bild till på den lille vappevappen. HAn är för ruskigt söt den lille rackaren, eller hur?
pappa B

8 kommentarer:

Skatan sa...

Han är då ruskigt söt... verkligen.Med sin svarta prick på ryggen...
Nu har i alla fall Skatan försökt att bli en av pappa B:s "bloggföljare". Vet inte om jag gjort rätt......Varför hamnade t ex min näbb ovanför de andras nunor?? och inte mitt ibland dom... t ex...

Kram!

stella sweden sa...

jag la min lillajävlaruta hos dig men det blev något fel med namnet o jag kan INTE ta bort den! Vill göra ett nytt försök förstår du....så att det blir rätt...

stella sweden sa...

...så ta bort mig så att folk U fä hamnar rätt....

Pappa B sa...

Skatan du flyger ju en bit över alla andra så du har nog hamnat rätt

lilla stella, tag bort? Hur fan gör man det, jag är ju rädd om mina kvinnor vet´ja

stella sweden sa...

ja fick bort den själv...den visade ju inte min blogg utan mitt gmailkonto U huuuur jag än gör så hamnar det förbannade gmailnamnet här istället för min blogg...jeesuss!

(gör nytt försök senn duuu)

(heeelt rätt U va rädd om kvinnor)

:)

Linda sa...

Åh såå söt och vilket glatt bloggnamn du har, man ler bara man läser det :)

helena sa...

Är det din hund? Är den lika söt när den blir stor?

Är den snäll - även när den vuxit upp?

Skatan sa...

Nuuu ser jag att jag är "en av de andra" o c h flaxar ovan där... hmmm...och nuuu förstår jag också. Kram!