fredag 5 juni 2009

Stella Sweden vi är förföljda!

Du försvann från mig och jag försvann från dig? Hur ända in i morgonsången kan detta vara möjligt. Är det någon fd. kärlek som kommit på vårt hemliga förhållande och satt käppar i hjulen? Kan detta vara så att den svenska avundsjukan har slagit till? Frågade min kvinna om det var hon som plockat bort oss. -Men kära lilla gubben, jag läser väl inte allt svammel du håller på med, Stella Sweden vem är det då? Är hon trevlig, va kul, hälsa till henne då och ge henne kredit för att hon orkar med att läsa allt svammel du producerar.
Med andra ord måste det vara blogspot själva som har ett horn i sidan till oss två. Stella S kom tillbaka till mig igår kväll och jag har hoppat in hos henne nu på morgonkulan. Få se hur länge vårt förhållande varar den här gången...
pappa B

2 kommentarer:

MissC sa...

Vet inte hur långt tillbaka su kollar dina kommentarer då de inte godkänns? Men jag har kommenterat där jag kommenterat tidigare...

pappa B sa...

Men... MissC jag har inte kryssat i att jag skall kolla några kommentarer? Då är det spöken här inne som ställer till det. Jag föll bort från Stella och hon föll bort från mig? Samtidigt så hoppar det upp en skylt lite då och då att det inte går att få kontakt med sidan....måste undersöka detta strulande.