söndag 20 september 2009

Nu är det klart...

Här sitter nu den mest officiella Sverige Demokraten i landet och bloggar! Jag vet att det finns väldigt många med mig, i min åldersgrupp 43-orna eller rättare sagt 40-talisterna som håller med, men som på grund av vänner och bekanta i systemet inte vågar berätta det. Att de helst av allt skulle vilja rösta på SD. De är less på detta jamsande med de som kommer hit och lever på samhället utan att bidraga med annat är våld, djävulskap och förfall.
Nu får det förbanne mig vara nog! Sverige åt svenskarna låter inte rätt i mina öron, det finns plats för många fler. Invandrare från världens alla hörn. Under förutsättning att de följer de lagar och förordningar som vi byggt upp under massor av år. De som verkligen kämpar för att försöka anpassa sig efter detta. Jag har många goda vänner som verkligen gör detta. Kan de andra inte detta, vill de inte lära sig svenska språket, då kan de komma hit på en smestervecka, bada SPA i VArberg och stjäla de andras mobiltelefoner och dra igen. Eller inte komma hit alls!
Mina barn har ett helvete i sin svenska skola. De får inte tid och möjlighet att ta till sig den undervisning som SKULLE genomföras på grund av att invandrarbarn hela tiden stör undervisningen? Hur fan kan detta tolereras av mig! En svensk man, 66 år född och uppvuxen här i landet. Jag tolererar inte detta. Du kanske gör det för dina barn drabbas inte. Jag anser att, som det står i lagen om skolplikt att en elev äger rätt till en, lugn trygg skolgång, detta skall efterlevas. Det gör det inte på Vättleskolan i Angered.
Tidningen Metro, gratis skvallertidning över hela landet skrev nyligen att skolan i Vättle var fantastisk. Vem hade den journalisten talat med? Jag ringde och frågade. fick ett luddigt svar från redaktionen i Stockholm, det finns ingen med tel. nr någon annan stans. Jag ifrågasatte vad som hänt, vem som journalisten talt med, men svaret var luddigare än en sockervadd på Angerds Natta.
Djävla skvallertidning, en paparazzi produktion som enbart skräpar ner i spårvagnarna. På onsdag skall jag ringa den journalist som skrev guld och gröna skogar och ge honom en annan, riktig version om den fantastiska skolan i Nordost. Skolan där eleverna i klass 6B3 kallar sin lärarinna för hora, går omkring och gör runketecken i klassrummen, kastar suddgummi på lärarinnorna så de lämnar klassrummen osv....
Vad gör man? Inte ett piss! Men nu djävlar har de skitit i det blå skåpet, de har retat mig och pappa B kommer att dra detta till sin spets om jag så fan i mig tvingas flytta till mina förfäders torp i Sibirien. Och jag är dum nog att tro, att i grund och botten har jag den största delen av de som läser min bloggs förtroende om att detta är det enda rätta. Nu skall drägget ut från skolan, samhället och vårt i övrigt så fina land. det land som både din mamma och pappa, farmor och farfar byggde upp i tron om att vi, du och jag skulle få en fin och trygg uppväxt i.
pappa B
Sveriges gladaste man
Men förbannad så det ryker om öronen just nu
Skicka en kommentar