söndag 20 september 2009

Yes...jag är med på banan igen!

Om ni visste vad många som stöttar oss i fighten mot skolan i Vättle! Dessutom är det lika många invandrare som svenskar som anser att nu djävlar får det vara nog.
På tisdag skall jag och tre andra föräldrar träffa rektorn och de tre lärarinnor som har hand om klass 6B3. Tre stackare som bundna till armar och ben på grund av svea rikes lag och skolverkets förordningar inte kan göra ett förbannade skit. I stället får de elever som vill försöa lära sig någonting sitta emellan och kanske, flytta till en annan skola. De föräldrar som skaffat sig dessa barn som inte vill följa det system som alla andra barn MÅSTE föja de skulle omedelbart utvisas, sändas hem med första bästa banan båt till det land de smitit ifrån. Jag är villig att betala en del av återfärden!
Har man så lite intresse av att sina barn skall lära sig att anpassa sig till det system som det nya landet lever efter så skall man omedelbart, utan några djävla tester eller andra socialdemokratriska förordningar omeldelbart sättas på ett fartyg hem till djungeln, kriget eller var fan de nu kommer ifrån. De har förmodligen haft lika stora svårigheter att anpassa sig där som här!
I morgon skriver jag och många vänner till mig in oss hos Sverige Demokraterna, detta för att få ordning på det samhälle som våra förfäder (gud må förlåta dem för att de var troende socialdemokrater) sett till, att det nästan kantrar och går i havet.
Visst! Jag har många invandrarvänner och kommer även att ha detta i framtiden. Personer som kommit hit för att få en ny tillvario, ett nytt liv. De som vill och verkligen visar detta, de anpassar sig till det system som finns i det nya landet och anpassar sig och får ett nytt liv. Sen kommer det en överlägsen stor styrka med skitstövlar, kriminella Gat-tuggande och knarksmugglande individer och säger till Till och med, rakt upp i mitt ansiket att de skall ta hela Sverige, de har pengar, makt och folk, de skall äta upp mig och alla andra svenska och ta alla fördelar som Sverige ha.
Slå ihjäl dessa spyflugor, se till att de omedelbart utrotas och förpassas antagingern till avloppsystemet här i Göteborg eller som det bästa vore, ALDRIG komma in över detta lands gränser.
Men...förmodligen har hela den svenska riksdagen affärer med resten av världen som gör att de MÅSTE släppa in dessa element i vår vardag. Är det drogpengar som styr?
Om jag eller mina familjemedlemmar säger arab eller neger till någon invandrare så är vi rasister! Om de kallar min sambo för svennehora och mina barn för svenneidioter så skall jag svälja detta, le och säga att det är synd om dessa invandrare, de har inte haft det så lätt när de var små´. Kyss er på pungen
I morgon dag blir jag, Bernt Olov Ragnar Järnepalm, alais pappa B medlem i Sverige Demokraterna och jag kommer fan i mig att jobba för att deras progranm skall genomföras i det Sverige där jag är född och uppvuxen under förutsättning att kunna ha ett skönt och trivsamt liv för mig och min familj. Sen kan ni som inte tycker om detta ta er i röven.
pappa B
Sveriges gladaste man, idag mest förbannade gamla svensk som någonsion satt sin fot på denna jord.

PS: Skulle det fortfarande finnas någon ålderstigen socialdemokrat som tycker att deras djävla daltande under 50- 60- och 70-talet blivit vad de tycker är fint och riktigt leva kvar, så släng er i väggen med huvudet före!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo då min vän!
Jag håller fullständigt med dig!
Nu måste det bli ett slut på dessa "Svartskallefasoner"!Fan i min lilla låda!
Men den sittande regeringen är inte ett skit bättre!Dom tycker att vi ska öka invandringen ytterligare,och visst är det valfläsk,allt för att få mera röster!
Nåja! Jag är helt på din sida!
Curre Canin!

Anonym sa...

Hur blir man en aktiv medlem i SD ?
Lika bra att gå med och försöka påverka.