måndag 23 november 2009

Bluff och bedrägeri....?

surveys@se.ciao-surveys.com ger skenet av att vara ett stort och seriöst företag. Jag anmälde mig och genomförde ett flertal undersökningar, (utlovade insättningar 6.84 och ibland över 7 kronor) vilket inte skulle göra mig förmögen. Nu är jag förbannad istället för vid en närmare undersökning av mitt så kallade egna konto så visar det sig att där finns inte ett nickel. Mailade dem idag att jag omedelbart skulle plockas bort från deras databas, vi får väl se vad som händer. Har vid några tillfällen noterat att jag är journalist, då har jag inte passat för undersökninbgarna utan loggats ut. Skumt företag med orent mjäöl i påsen. Var försiktig!
Pappa B

1 kommentar:

Britt sa...

Jag brukar inte vara med på sådana där undersökningar. Brukar inte det rendera i massor med spionprogram i datorn?