torsdag 24 december 2009

Första julklappen - kom från kvinnan i mitt liv!

..ser man på en Lagavulin 1993, Distilers Edition, inslagen i ett vacker paket. Dyra, men verkligt goda droppar. Hon kommer att få en väderstation som hon önskat sig flera gånger. En mätare i hallen och en i sovrummet? Man skall ju variera mellan varmt och kallt för att få en normal temperatur, eller? Skikan färdig, rödkålen likaså, trollen sover och om någon timme så startar galenskapen för att ytterligare några timmar senare vara ett minne blott - tills nästa år. Nu smyger jag också ner i bingen och jag önskar er alla en verkligt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR fast vi kommer ju att höras innan dess.
pappa B

7 kommentarer:

Mia S sa...

Och här kommer en Jul hälsning !! God Jul och varm julkram ♥

pappa B sa...

TAckar och bugar
pappa B

Storarvid sa...

AAAHHHH VILKEN KVINNA!!! Denna wiskeyn är en av de bästa, enligt min mening. Det tas vara in ca 2000 flaskor senhöst varje or OM MAN HAR TUR... Det står en flaska av samma sort även här.

EN GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG OCH DIN FAMILJ!

Storarvid sa...

PS.. Det belv visst lite "halkigt" på tangentbordet i kommentaren ovanför. Nää jag HAR inte varit på wiskey... än..

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År för dig och de dina. Järnberg

Suzan sa...

god jul!

pappa B sa...

Tack mina vänner. Fortsätt att ha en fin helg, snart byter vi ju år dessutom.