lördag 26 december 2009

Å kors i allsin dar....

Snacka om träningsvärk! Fy för den lede jag har ont till och med i öronen. Detta var en pers av sällan skådat slag, men roligt så det skriker om det. Nu jäklar har träningen för att komma under 90-strecket berikats med en ny träningsmetod av sällan skådad dimension. Vi köpte ett Wii-spel till familjen som julklapp och jag stod på plastplattan och boxades mot än den ena fulingen efter den andra, spelade bowling, joggade runt en ö, gick flera rundor golf och när klockan var 02.35 då insåg "Prinsessan" och jag att vi kanske skulle få oss ett par timmar sömn. Kvinnan och "Skogarnas Konung" hade kastat in handduken för länge sedan...
...hon leder de flesta av spelen fast jag ligger inte långt efter då det gäller bowlingen, slalomåkningen, backhoppningen och några youga moment. "Skogarnas Konung ligger före mig i en del grenar men jag är banne mig inte långt efter och när skolan börjar skall jag tjuvträna så att jag slår dem hela gänget. Att kunna få ner bollar i små hål på olika typer av brädor, leder jag skyhögt!!! Heja mig!
När kvinnan skulle köra rockringar i går kväll då höll hela gänget (inklusive hon själv) på att bryta ihop. Det var nog det roligaste vi varit med om. Detta var en toppeninvestering, som vi alla kommer att ha både roligt med och nytta av. Köp en, tveka inte och bli som barn på nytt.
Hoppas att helgen har varit bra för er hela gänget och att även de sista dagarna på året kommer att bli en fin upplevelse och ett gott minne att bevara för eftervärlden.
pappa B

1 kommentar:

Patrik sa...

En Wii går nog hem i alla stugor eftersom alla kan spela det. Fick själv en Wii i julklapp. :)