torsdag 17 december 2009

Häng med och tävla om ni törs?

..kolla in vad läckert. En av mina troga "följare" är aktivare än vanligt just nu. Hon har startat en tävling för att vi skall hålla formen efter all den goda julmaten, godiset och julmusten. Kolla in hennes blogg, hon gör ingen besviken. Ett dussin pannor.... en riktig vassin den här bruden vill jag lova.
Om jag nu skulle ha turen på min sida och vinna något av priserna, vilket skulle jag ta?
Vattenflaskan, nja har nog många i skåpet....
Hopprepet det vore nog väldigt nyttigt, men jag tänker på vitrinskåpet och bokhyllan...tavlorna...nja
DVD:n den blir det nog. Bena är väl rätt skapliga och bär ganska bra men akterkapellet behöver nog putsas till en aning. Det får bli DVD, hör du det lilla Suzan?
Gå nu in och läs en riktigt aktiv blogg och varför inte tävla själv om ni har en egen blogg? Fast...det är klart då minskar ju mina chanser...
Skyndar mig ner under täcket innan jag hittar på mer galenskaper....

Inga kommentarer: