torsdag 25 februari 2010

Hon gör sig fin för vår skull...

Sissi och hennes "lille sambo" fick faktiskt följa med oss ut på isen en dag. Ni har säkert sett detta för en tid sedan här på bloggen. Sissi uppskattade detta så in i bänken att hon idag beställde en komplett renovering av de yttre faciliteterna (insidan är redan så himla vacker)Hon lade sig under "slit-bort-muschtacherna-tråden", Den plågsamma "ryckbort-pincetten" och insmorning med vegetabiliska oljor lite här och där. Som ni ser så är hon orolig och knäpper sina händer i en stilla bön.Detta gjorde hon för att vara så fin som möjligt när vi går ut på isen efter helgen. Är det inte fantastiskt så säg? Heder åt sådana små damer. Hennes reparatör, den unga damen till vänster har ett gott öga till mig, varför vet jag inte, men Sissi kanske kan ta reda på det :o)
Förhoppningsvis vill hon behandla min ålderstigna kropp.
pappa B

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det måste vara för pengarnas skull som hon sneglar på dig din spjuver.
jia.

pappa B sa...

Avslöja nu ingenting mr A :o)
Får hon se plånboken faller hon i gråt...

Synnøve. sa...

Den där tråden är ett tortyrredskap, visst, det är effektivt, men till vilket pris hihi....

Det är inte plånboken hon vill åt, det är din kropp....
Så håll dig undan.
kramen og go fredag.
Synnöve.

pappa B sa...

håll mig undan! Aldrig i livet, ful är jag men inte dum hi,hi :o)
Klems tebax lilla jente

Suzan sa...

sån där tråd gör ju så j.vla ont!