torsdag 4 februari 2010

..modeller för kalla vinterbilder?

..kan det vara nåt, tro? Jag har fått en inbjudan att ställa ut fem bilder på ett galleri i Frankrike. Hade tänkt kombinera det nordiska (vinter och snö) med det varma mjuka, nakna kvinnokroppar.
Nu råkar det vara så att de tjejer som jag ofta plåtar för sådana här bilder är bortflygna utanför landets gränser, den bästa av alla har nyss blivit mamma för andra gången så det är lite läge med andra ord. Har jag någon läsare som vågar och vill vara med? Det blir kallt som tusan, inga dollar men förhoppningsvis vackra bilder att ha på väggen där hemma. Och vi brukar ha fantastiskt roligt. Om gubben får följa med? Självklart, om han vill.
pappa B

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Ser väldans kallt ut det där.
Tror det blir vackra bilder ja. Men inte med mig på som modell.
Det är ingen säl du ska ha på bilderna haha....
Ska bli skoj att se resultatet iallafall.
Kramen i snöyran.
Synnöve.

pappa B sa...

Sälar är smidiga , eleganta djur så jag skulle nog inte vilja hålla med dig där Synnöve :o)

Anonym sa...

Självklart är nakna, smala kvinnor vackrast och där passar jag givetvis inte in.