fredag 12 mars 2010

MacMyra sände över en liten snutt från sitt senaste vinterdopp. Nu var han så förståndig att han lät en annan kamrat utföra första dyket. Smart kille den här MacMyra. Dessvärre kan jag inte lägga ut den här på bloggen då det är omöjligt att få en GIF-bild att röra sig, synd för det var en rätt läskig grej.
Sedan råkade jag trycka in Googles Crome som startsida vilket är ett stort misstag. Skall omedelbart hem till gamla goa Explorer. I kväll är det fredagsmys i skinnsoffan. Kvinnan är på party och trollen och jag kan leva loppan hur vi vill..jipppieee! Jag som får söla in mig hur mycket fett som helst skall ladda med massor av godis. "Prinsessan" skall baka negerbollar med riktigt smör. En grillad kyckling kommer att försvinna som en fis i medvind och till detta dricker jag kranvatten med citron. Skall plocka fram lite godisrecept från LCHF-sidan (det finns massor med godis där)och röra ihop detta. Äntligen fredag! pappa B

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Jodu, han är smart den där Macmyra. Tur att kompisen hoppade först. Hoppas han kom upp ur vattnet bara eftersom han slog skallen i.....

Visst är det härligt med LCHF. Man kan gotta sig i hur mycket snadder som helst.
Vilken sida har du funnit där det finns massor med snadder?
Hjälp, jag törstar efter snadder.
Kramen Synnöve.

Anonym sa...

Hallå på dig
Ät inte förmycket idag tänk på att du skall äta hemma hos mig imorron.

MVH jia

Baronessan sa...

Kranvatten med citron minsann! Glad fredag på sig!