torsdag 24 juni 2010

Då tystnade sången i Köpenhamn...

Spelar man som krattor då har man inget i VM att göra. Våra danska grannar kan ta samma plan som Frankrike och Italien från årets fotbollsfest i Sydafrika. Japanerna spelade brallorna av de danska landslaget. En trevlig match och nu ser pappa B fram mot japanernas nästa drabbning. Borde bli en riktig godbit. Mina aktier att Australien skall vinna årets VM har förstärkts ytterligare och jag sitter trygg här hemma i Nordost och ser sakta med säkert hur den satsade slanten kommer allt närmare. Jag spelade på ett fast odds på 8 ggr pengarna. Hästarna däremot springer inte alls som jag vill och jag blir nog tvungen att spola huvudet under iskallt vatten för att klarna cellerna en aning inför kommande V75-lir. Ha en mysig kväll.
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjenare grabben roligt att se din aktivitet i datorvärlden. Inga brustna strängar där förstår jag. Var uppe i den kalla norden 14 dagar i april. Såg att Porjusbäcken blivit mindre än förr. LappAndes har blivit senil Melker Larsson e död.Kopprabacken är inte så brant längre. Inget är sig likt från förr, så allt är som det ska vara. Hälsn Owe på Fjället