torsdag 1 juli 2010

Vågar du låta bli att offra den här 10:an?

Gör en "Guldtia" inför helgens V75 i ESkilstuna. Vågar du låta bli att lämna in den? Fyra spikar är ganska tufft men friskt vågat hälften vunnet. Så här ser kupongen ut
Lopp 1: spikar nr 2 Monster Drive och Jonny Takter.
Lopp 2: spikar nr 8 Sanity, Jonny Takter igen?
Lopp 3: spikar nr 6 Beanie M.M med Torbjörn Jansson.
Lopp 4: spikar nr 1 Ågårds Ludde med Åke Svanstedt.
Lopp 5: hästarna 5 (April April och Jörgen Sjunesson) och nr 15 (Poppy med Olle Goop) en superskräll.
Lopp 6: häst nr 9 Aaron De Veluwe med Tuomas Korvenoja och nr 8 Wariner med Åke Svanstedt.
Lopp 7: hästarna 1 (Mr New Dawn med H-O Sundberg) nr 3 (Sharapova med Olle Goop) nr 6 (Leonas Yeti med Torbjörn Jansson) och slutligen nr 11 (Rakas m Per Lennartsson).
Med 16 rader a 0.50 öre + inlämningsavgiften hamar kupongen på en guldtia. Skulle ni vinna så emotser jag en tårtcheck då jag för tillfället har "fri ätning" på dagordningen. Tack för det. Vore roligt om ni vågade lämna en kommentar om ni spelar raderna :o)
pappa B

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pappa B...
Då jag bor bara 45 stenkast från Sunbyholms Travbana (Eskilstuna) så ska jag ge dina rader en chans i spelet denna vecka. Har dock inte möjlighet att på plats se tävlingarna, men kollar i datorn då jag kommer hem sent om natten.
Kommentar: Jag är en liten djävul på att kasta sten..!

BULLIS

pappa B sa...

Ja du kompis, det var du redan som liten knodd hemma i Porjus :o) Vart reser vi när alla hästar gått i mål?

Anonym sa...

Då jag aldrig varit i Ullared, skulle det vara en upplevese att få komma dit. Tänk dig att kunna peka på en hylla och säga: "-Jag tar 5 meter av den där"..
Och att senare kunna avluta dagen med en "flaschig" middag på MacDonald´s (Big Mac med extra pommes och stor Coca Cola)..!
Sen är det bara rapen och prutten på hemresan..
BULLIS

Anonym sa...

Ok, jag spelar en Guldtia jag med, men jag får ju även in vinnaren KATJING nr 7 i lopp 7 för min tia då jag spelar online på ATG´s sida.
Hoppas det är ok, och självklart blir det en tårtcheck om det blir vinst.
Sommarhälsningar från Gnällbältet....( Örebro ) / Ove

pappa B sa...

Mina herrar, ni kan sluta kasta tomater nu...det bidde inte ens en tummetott. 2 ynka rätt sedan barkade det käpprätt åt skogen. Nåväl, den som fick in sjuan blev ju dobbelmilijonär så det är bara att gratta och gå på det igen.

Tyvärr Ove, det blev Rakas som nöp sista loppet, men vi testar en ny tia nästa vecka, eller?

Anonym sa...

Självklart att vi fortsätter, fick på mitt eget system för 144 :-
en femma som gav 469 :- så jag är nöjd ändå fast båda mina spikar sprack nr 6 i lopp tre och 7 i femte men skam den som ger sig.

Ove