måndag 30 augusti 2010

Man kanske skulle slänga ut lite erotik....?

Tittade in hos Oumberlige Peter i kväll och han skrev faktiskt ett mycket roligt och tänkvärt inlägg om sex på sin blogg idag. Han berättade att han vid något tillfälle haft ända upp till 800 besökare en dag när hans blogg hade sex med i sökordet.
Eftersom sex är så dubbelksidigt, fritt fram ibland och hyss, hyss ibland så är det alltid svårt att skriva om sex. Man kan ju inte börja redogöra för det egna sexlivet hemma i "upp och ner" sängen. Ja den kallas så för man kan höja både huvud och fötter eller bägge två om man så vill. Gör man detta så går man som en fällkniv dagen efter, eller så blir man sittande i en halvfärdig situp-ställning på golvet till kvinnan kommer hem och rätar ut en. Nej man måste nog berätta om andras sexuella upplevelser. Om dessa vet man ju ingenting så därför blir det extra svårt.
Eftersom jag är en mycket blyg och tillbakadragen man så rusar inte sexiga händelser alltid förbi min hjärna, fast med handen på hjärtat så hugger det allt till i pungen ibland då vissa tankar kommer smygande. Ett glas kallt bubbelvatten brukar räcka för att återställa balansen. Jag dricker det givetvis upp det, dummer där, inte slår jag det någon annan stans.
Skall fundera lite, eller kanske jag skall publicera ett litet avsnitt ur boken, där gökas det frisk både hit och dit och så slår man ihjäl varandra också. Några lebbar eller fikusar har inte gjort sitt intåg i boken än så länge och jag vet inte om de gör det heller. Fast vem vet, kyrkoherden kanske vill ha sig ett stick i röven, någon kväll framöver. Damfrisörskan som gökade ihjäl korvhandlaren skulle nog må bra av en svulsten kvinna med hår på pattarna och en jättedildo fastspänd över diafragman...
Vi får väl se vad som händer framöver, skall ha ett snack med Kim.
Nu skall vi se om detta med ökade besökare stämmer. Ha det så fint, kram
pappa B

Inga kommentarer: