tisdag 7 september 2010

Bekymrad kamrat ringde!

-Jag är förbannad sa han. Berättade att han och hans fru var och röstade i går. Utanför röstlokalen stod två kraftiga invandrare, skulle väl föreställa någon form av vakter. När de kom in möttes de av tre huckleförsedda damer som satt och tog emot rösterna. Han undrade om han gått fel, han skulle rösta om landet Sveriges regering?
De tre damerna stirrade storögt på honom, men sa ingenting. Jag hade nog undrat jag med.

Uppåt för rosodlarna!
Mona Muslims slutspurt med roskampanjer över hela landet får våra rosodlare läs:importörer att jubla. Nu sprider sossarna ut blomster här och där i landet i sina sista desperata dödsryckningar för att få "Soffliggarna" att masa sig upp och gå till vällokalen med sosarnas listor i kuvertet. Lycka till och jag tar gärna emot en ros till vår lille kanin jag med.
pappa B

Inga kommentarer: