måndag 6 september 2010

VARNING! För nummerupplysningen.se

Fick ett telefonsamtal för en stund sedan av en god vän. Han vill varna alla han känner för att utnyttja nummerupplysningen.se. Det har framkommit att man fått fakturor på tjänster man aldrig beställt. Så se upp!
Jag vet inte om detta fungerar men det skall vara en minisnutt på trumslagarpojkar i Göteborg. Testar videofy.me. Gör det detta så kan jag kanske plocka hem lite videomaterial på mina äventyr runt om i landet och få ut det på nä'tet.
Ha det så fint
pappa B

PS: Visst är min lilla prinsessa en riktig brajting, eller hur?

4 kommentarer:

chili sa...

sicka killar som de rockar loss!!:)

Erika sa...

Är inte här längre och kommentera. Om du går in på min blogg och läser, förstår du varför.

pappa B sa...

Erica lilla vännen. Har läst, förstår och vill bara att du skall må bra igen. Stor kram från mig...

Erika sa...

Tack för det du skrev hos mig, och det som står att läsa här.

Kram och tusen tack