onsdag 1 september 2010

Hej alla nya läsare!

Kul att ni tittar in hos mig. Förlåt för att jag ställde en lite knepig fråga. Jag har inte den blekaste aning om du eller några andra byter underkläder varje dag. Och med handen på hjärtat så struntar jag i vilket. Jag ville bara se om en provocerande fråga gav mer besökare hos pappa B, Sveriges gladaste man.
Hoppas att du inte blir arg, utan tar en titt när du ändå är här, och du är alltid välkommen igen någon annan gång
Ha en riktigt fin dag
pappa B

2 kommentarer:

chili sa...

haha jo jag byter var dag. eller var kväll iaf:)alltid nått..gav det mer besök? testa bloggerfy! det ger en del:) just nu bakas det 3 sorters bröd. inga wienerbröd dock. Blev inte riktigt nöjd med dem. Men du hade nog älskat dem..haha

pappa B sa...

GAranterat och här finns det ju plats att stoppa dem också. Ser fram emot en stor påse nästa vända ha ha