torsdag 30 september 2010

Marodörernas konst...

Mitt i allt elände i vår stad just nu så känner man sig illa till mods vart man än tar vägen. Mordet på Elin har slagit hårt och nu letar man febrilt ever det 19-årige Rasmus. I övrigt så går livet sin gilla gång. GAngserbarnen slår sönder glasrutotna i busskurarna och vi betalar. Idag när jag skulle ta 5:an in till stan så var en av rutorna krossad. Jag såg genast det vackra i det fula och passade faktiskt på att ta en bild med min iPhone. Till råga på allt så sprang jag på en mycket vacker flicka också, trevlig dessutom och jag hoppas verkligen att hon ringer som hon lovade. Då skall ni få ser på vackra bilder.
Nu har jag knegat klart för idag och tänker faktiskt sätta mig och slappa en stund. Juniorerna har kommit hem från sina skolor och läget är under kontroll...
Ha en fortsatt fin dag, jag kanske kommer tillbaka innan ni kryper ner under täcket.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det är fördjävligt det som händer, "kommer från ett krigshärjat land" stod det om 22-åringen, men han behöver väl ej ta med sig det hit. Han hade ju blivit dömd sju ggr i USA, vad skulle han hit och göra? Järnberg

pappa B sa...

..GÄNGADE SIG MED EN GAMMAL TANT OCH TAR LIVET AV EN OSKYLDIG SVENSK FLICKA! SKJUT DEN DJÄVULEN OMEDELBART. NEJ NU SKALL HAN SINNESUNDERSÖKAS OCH DET FATTAR VÄL VILKET PÄRON SOM HELST ATT HAN MÅSTE VARA SJUK! DÅ BLIR HAN SATT PÅ VILOHEM OCH KOSTAR OSS EN MILJON, MINST I MÅNADEN. sKJUT FANSKAPET DIREKT! NU ÄR PAPPA B FÖRBANNAD!