söndag 17 oktober 2010

Finns det några nya läsare? Detta är till er...

Det här har junior och jag stoppat i våra nunor för ett par minuter sen. Jag sköljde ner med ett skapligt rödvin och han med Trocadero. Nu är chanserna betydligt större att vi överlever än tidigare. I alla fall så svälter vi inte ihjäl...
Mina nya läsare (om det finns några) Just nu pågår det en spökjakt här på min blogg. Under tre dagar har jag gäckats av spöken, just nu två, men hornper vet om det inte kommer fler innan kvällen? I den lilla Pionjärbyn sitter just nu vare innevånare med dator och kunskap om densamme och skrattar åt mina försök att spåra dessa spöken. Med handen på hjärtat, det går åt pipan. Jag har trott att jag varit dem på spåren med det har slunkit ut gång efter gång. Längst bak i huvudet (det finns fortfarande lite plats kvar) där har jag känslan av att jag tagit fast, åtminstone en av dem, fast riktigt 100 är jag inte. Nu skall jag backa tillbaka till föregående inlägg och kolla om de har varit där oh fladdrat med lakanen...Jag är ganska säker på att vi hörs igen....
pappa B

"Bättre med ett fat kål med kärlek
än en gödd oxe med hat"

Inga kommentarer: