måndag 25 oktober 2010

Idag har jag tagit mig vatten över huvudet!

Jag lovade vid ett svagt ögonblick att jag skulle ta tag i lite av städningen här hemma den här veckan. Bara för att underlätta lite för min hårt arbetande kvinna. Ju mer jag börjar tänka på detta så ju mer bekymrad blir jag. Att städa är inte min grej. Nu råkar det vara så att en av de gubbar jag brukar surra med nere på Angereds centrum började snacka städning idag. -Jag har ringt efter städhjälp, det ser för bedrövligt ut hemma hos mig. Jag får ingen ordning på det! Det var i det ögonblicket jag kom på att jag hade lovat att hugga i med det jag också. Detta med städhjälp kanske inte är en så dum idé. Under tiden skall jag plocka fram dammsugaren och köra ett par varv, sen ringer jag kompisen och kolla upp lite hur det hela fungerade. Jag återkommer med dammvippan...

Mii neagut jámas dáppe!
Skicka en kommentar