onsdag 6 oktober 2010

Känner inte för att sponsra John Cleese skilsmässa!

Hr Cleese får väl börja avyttra våningarna i NY så han får ihop till underhållet vid skillsmässan.
Hade faktiskt funderingar på att gå och se/höra på John Cleese när han nu besöker Göteborg. Men efter att ha läst en artikel i dagens "gubbkalsong" så skrinlägger jag de planerna. Vi kan göra något roligt tillsammans här hemma för de pengarna. Att han nu reser runt för att få ihop pengar för att betala sin ex-kärring 140 miljoner det får han faktiskt göra utan mina surt förvärvade pensionspengar, och jag antar att det finns tillräckligt i hans kassaskåp eftersom underhåller ligger på så höga belopp..
Gåragen gick i galoppens tecken.Fullt ös på Dr Fries torg och det blir det idag med. "Prinsessan" hos doktorn med sitt öga och "Skogarnas Konung" snorandes hemma. Kvinnan sliter och drar in pengar till boet. Vi andra ser till att förbruka dem i en allt för hög takt...
Hästarna springer inte som jag vill och min V65:a för 8 kronor på Eslkilstuna sket sig redan i andra loppet och någon utdelning på 5 och 4 rätt blir det ju inte. Skall se om det blir tid över för lite höstbilder den här hösten, jag hoppas det för det saknas i mitt bildarkiv. Kanske jag smyger ut till någon av öarna i helgen, vi får la se..Höst och hav, kan bli mycket dramatik...
Smyger nog in här senare idag/kväll i alla fall.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mina hästar springer inte heller som jag vill och tror, tänk hemska tanke om de utan allas vår vetskap sätter in en del åsnor i loppen. Järnberg

pappa B sa...

Ja, om inte annat så har de dem i sulkyn! Men till helgen gör vi storslam du och jag, eller hur?