onsdag 6 oktober 2010

Snacka om turgubbe?

Att man fyller år för ofta, att man börjar bli lite grinig och gnällig. Att de höga hoppen inte blir så höga nu för tiden och att det blir längre och längre ner till skorna varje dag. Vad tusan spelar det för roll när jag varje morgon väcks av denna fantastiska lilla varelse, att jag får en godnattpuss varje kväll och att vi fortfarande har lika roligt som när vi träffades för snart 30 år sedan. Hon är mor till våra två underbara busfrön, hon är min absolut bästa vän. Är hon inte helt fantastisk min kvinna, så säg!

3 kommentarer:

Annika sa...

Det var nog det bland det sötaste blogginlägget jag läst! Massa massa kärlek. Härligt.

pappa B sa...

Tack...den lilla pärlan är ju mitt liv!

Anonym sa...

Så sant, så sant, vad skulle vi göra utan dessa underbara kvinnor. Järnberg