söndag 17 oktober 2010

...nu tar jag en paus från Spökgubbarna!

Ärligt så har jag inte fått ett endaste skit uträttat idag. Jo jag gick min korta runda i morse och jag har lagat middag till junior och mig. Sen har jag banne mig bara jagat spöken. Olle Wennberg hade en svart puch Dakota, är du det ena spöket så blir jag verkligen förvånad. Du kanske har haft Mia-Marie i knät när vi var hemma då hon var liten? Sen tror jag fortfarande på Bengt Larsson, mannen jag inte sett sen vår herre gick i kortbyxor. Samla ihop er nu spökskrällen. Jag är er på spåren fast förmodligen åt helt fel håll, käns det som...
Sam Dandemar, en riktig smygare som jag nyss hittat igen? Jag ser på TV!
pappa B

1 kommentar:

Äldsta sa...

Farsan: kom på en sak till, Chost skrev "hade inte mc" han bör alltså haft MC, vem känner du till som kan så mycket om byn och dig som har haft/har MC, som undrar vad ni åt nu sist, vilka träffade du då, som kan veta att jag gått skola i Vimmerby på 80-talet osv.

Samla ihop alla svar du fått av dom och få ihop en röd tråd =)

Den andra ;-) har hund och fiskar, kände till om morsan och har haft mig i knät som liten *hm*