söndag 21 november 2010

Jag börjar tappa stilen...

Brukar inte ha några problem med att följa med fru och barn på olika shoppingäventyr. Men..den här gången ner till Ulared var jag helt ur slag. Tyckte att det var bedrövligt på alla sätt och vis. Givetvis är det bara idioter som vi som ger oss ner dit dagen efter att pensionen och barnbidraget kommit. Kön var lång den här dagen och istället för att stå längst bort och vänta (se den röda pilen) sågick vi och fikade istället. Inte nog med att besöket på Ullared var en plåga, jag missade världscupspremiären på skidor i Gällivare och samtliga hästar jag spelat på V75 haltade i mål. Nu kryper jag ner under täcket och försöker stänga ögonen och delar av hjärnan. Sov så gott så dyker jag nog upp i bättre from i morgon..
pappa B
Skicka en kommentar