torsdag 16 december 2010

Jag tror det är dags för en "takeof" från bloggen

Jag är så less på att blogga just nu. Har ingen motor, inga idéer, ingen spets på pennan och lusten att smyga ut med kameran finns absolut inte. Jag tror att jag skiter i det här ett tag framöver. Kanske jag hoppar in och skäller lite då och då, vi får väl se. Förmodligen kommer det sådana här dippar, känns som om jag ville göra en helt ny portal, men ändå inte. Jag har ju haft över 72.000 läsare här sedan jag startade, så jag skall inte klaga. Men just nu känns det segt, otroligt segt! Vi får se om jag kommer igen!
pappa B

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bäste broder..!
Jag har full förståelse för att kreativiteten kan ta slut i bland. Du har ju betat av många saker på din blogg, så jag anar att förrådet av nya inlägg börjar sina. Men lägg inte ner den. Kanske är det dags att skapa en spökjakt igen, för det var ju kul på sitt sätt, även om det började gå lite över styr vad jag såg och kunde läsa.
Visst... en "timeout" kan vara på sinplats ett tag för att ladda batterierna.
Väl mött igen efter julhelgerna. Ha en skön jul med familj och vänner så ses vi igen efter nyår.

BULLIS

Plupps krypin sa...

Hej
Tråkigt att du känner så men jag hoppas att få läsa dig snart igen.
Må nu så gott och sköt om dig.
Yvonne

Anonym sa...

Vila upp dig över helgerna så kommer du tillbaka sedan med full energi.
Som du förstår så är vi många som kommer att sakna ditt "tugg".
Mannen med lodenrocken

pappa B sa...

Tack mina vänne. Jag tänker inte gå helt i ide, bara sätta mig i förstugan en stund och samla ihop mig lite.

Tina Sjöstedt sa...

Och efter helgerna kan vi gott träffas o spåna på lite "större" frilansprojekt tillsammans kanske!!?? Vem sjutton vet, med samma intressen o stort engagemang kanske hela världen ligger för våra fötter?! God jul...o simma lugnt! Tina S.

Anonym sa...

Dumheter!
Håller med dom övriga!
Ät skinka och julgröt! Ta några "Wirrar",lek med ungarna och frun,så ska du se att lusten kommer tillbaka!
Annars kommer jag ned till Götet och ger dig en spark i "Rövva"!
Gräv gärna i dina bilarkiv från flydda tider,det är alltid trevligt!
Snart ska du se att du hittar någon,eller några att förfasa dig över på torget i Angered eller någon idiot till politiker!
Säger som Märta Granström alltid sa,när hon stod på sidan om skidspåret i Porjus för att heja fram sonen Roland i skolskidtävlingar med väckarklockan i hand och var fullt övertygad att han skulle vinna åteminstonde efter hennes tid!
"Heja Roland,heja Roland"
Jag säger bara "Heja Pappa B,Heja Pappa B"
En glad och trevlig Jul till er alla!
"Curre Canin"

Kenneth Svensson sa...

Nu blir livet lite tristare. Utan Din inspiration så hade jag aldrig startat,till mångas glädje förstås.känner som Dig varje gång jag skall till att skriva men så händer det något som man vill ha ut så är man igång igen för fullt och då bloggar ändå max en gång per vecka.
Sedan måste jag gratulera 72.000 läsare är fantastiskt. Kom igen
och ha en skön Bloggfri Helg.
Kenneth