onsdag 5 januari 2011

Fler besökare, jätteroligt!

Om jag jämför med december 2009 och i år så har jag haft 291 fler besökare. Då hade jag 2.816 och i år hade jag 3.107. Nåväl, det kan ju vara samma besökare som tittat in fler gånger fast jag hade mindre inlägg i nu än under 2009.

Men...mindre kommentarer 2010 än 2009 det gör mig lite konfunderad. Det måste jag försöka ändra på. Sedan måste jag skärpa till mig rejält och göra fler besök hos mina egna bloggvänner i år. Där skämms jag lite för att jag varit så slö den sista tiden. Uppryckning pappa B. Man skall ju inte börja ett nytt år med bakläxa, men det känns som om jag förtjänar detta.
Fick ett mail från sultanen Abdullha de La Cruiz att de har ställt ut solstolarna nere i Hurgada, rensat poolen, bytt kökspersonal och startad luftkonditioneringen i en av familjerummen. De vet man andra ord att jag och min trupp är på G. Den 25 januari lyfter vi förhoppningsbis från Landvetter med destination Egypten! Har packat ner miniskidorna utifall det skulle snöa där när vi kommer, vem vet.

Skall nu ringa till ett serviceföretag som kommer och ger mig starthjälp. Asiatebn har blivit batterilöst under den långa stillheten då jag legat för ankar. Inte en gnista fanns det när vi skulle ut på shoppingturné "Skogarnas Konung" och jag. Men vi har någon form av försäkring som gör att man lyfter luren och bilen startar, praktiskt va?
Vi höres under dagen. Glöm inte bort längdsprinten i Tour de Ski och skidskyttestafetten klockan 17 i eftermiddag. Hej svejs i lingonskogen
pappa B
Skicka en kommentar