måndag 17 januari 2011

Var så god mina bloggarvänner!


Jag fick den här fina awarden av Chilipojken härom veckan. Nu är det dags för mig att sända den vidare till några av mina bloggvänner. Glada och mysiga människor som jag hängt med under de senaste åren. Var så goda mina vänner, välkommen in till mig och hämta er award. Och alla läsare klicka in er på mina vänner och kolla in vad de skriver om och vilka fina bilder de har på sina bloggar.

Aimogreven
Ett rum med utsikt
Pinglan Madde
Stort och Smått
Skatans tankar
HD Brainstorm

Staffans tankar
Food and interiors
Baronessan

Whatthefuckdotcom
Italienmoster från Dalarna
En liten djävla blogg

Genom eld och vatten
Plupps krypin

Givetvis skulle ju även Chiligrabben föräras med en award, med han får väl vänta ett slag så skall jag se vad som går att hitta på. Något rackartyg skall jag säkert komma på.
pappa B

3 kommentarer:

Agneta sa...

Tack snälla!
Jag vet inte om jag kan komma på nya saker att skriva... jag fick ju den av dem samma dag som du.
Men jag ska ha dig i åtanke! =)

pinglan sa...

Man tackar och bockar :)

stella sweden sa...

niger såklart int..jag är ju Gotländska U då skimmrar glädjen bara så tack kära pappabe!