tisdag 29 mars 2011

Nu börjar det våras...

..ja jag känner ingenting av detta ännu, men nu ligger kvinnorna med rumpan i vädret och näsan i rabatterna. Våra två duktiga husvärdar är bäst av alla i hela Västra Götaland. De är inte enbart duktiga på sina arbetsuppgifter, de sköter de perfekt oavsett om det är vår,sommar, höst eller vinter. De är på tå hela tiden. Framför allt så är de glada och trevliga och den yngre av dem skall jag ta med mig ut i skogen och fotografera, lite skogsrå typ är hon och jag skall nog få med henne vad det lider. Det är klart att hon är lite blyg för att ge sig till skogs med en lönnfet, ålderstigen gubbe, men hon känner mig så pass bra att hon säkert modar sig. Och jag är ju from som ett lamm, betydligt snällare än den svarta fårskallen som gör reklam för Tele2.
pappa B

Inga kommentarer: