söndag 17 april 2011

Släktparty, då lämnar jag boet...

Ops...mormor, kvinnans syrra, svågern och en kusin + kompisar till "prinsessan" då är det dags att så snabbt som möjligt få på sig ytterkläderna och dra. Skall fota mode klockan 17.00, vilka modeller det är frågan om vet jag inte men jag tror att det är granna töser och snygga kläder. Kanske jag visar någon bild när jag återvänder. Just nu har stillheten lagt sig över boet igen för svärmor och kvinnan har åkt på en garn & stickmässa, svågern och hans madonna har rest ner till stan för att köpa en HD! Just det en motorcykel. "Skogarnas konung" och kusinen sitter vid varsin dator och skall lana i natt och i morgon. "Prinsessan" skäller som vanligt så det är lugnt.
Jag håller på att ladda upp batterierna till min D2x och förbereder en snabb flykt när det börjar rycka i ytterdörren igen.. Vi hörs garanterat senare under dagen....
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha Ha du verkar ha ett spännande liv, men det håller dig säkert allert och det är ett friskhetstecken så gott som något.
Ha en bra dag.
Sigge.