torsdag 19 maj 2011

Nu bygger man på simhallen!

Maskiner och kranar är på plats och bygget av den nya simhallen här i Angered har börjat. Jag skall masa mig ner och skjuta några bilder, det kan ju vara roligt att ha dokumenterat någonting i sitt liv. Jag menar från start.
I övrigt så går livet sin gilla gång. Kvinnan sticker till Jönköping och trollen jag jag kommer efter på lördag. Skall fira morfar som fyller 90 år!

Båten ligger fortfarande på mage (om den ligger kvar överhuvudtaget) och det är dags att få den i sjön och så blir det till att plocka upp några gäddor och lite abborrpinnar. Vi vet ju att det finns stor abborre i vår fina Surtesjö så det är bara att försöka åka ut och hämta hem dem.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vid denna tidpunkt på året skall ingen båt ligga på mage(i alla fall i södra Sverige), styr ut på havet och fånga fisk ! Järnberg P.s Greven har visst suttit och filurat vid någon sjö redan, kanske med en kask tom D.s

pappa B sa...

Ha ha det tror jag inte på, men vem vet med dessa två luringar :o)