onsdag 11 maj 2011

Stor skam mitt på ljusa dagen!


Kolla på det här. Inne på Angereds Torg finns det en allmän toalett! Bara det är ett enda stort skämt. Flera hundra kvm står tomma, outhyrda, en ständig ström av människor cirkulerar inne på torget. Till och från affärer och spårvagnar/bussar. En ynka toalett för allmänheten finns! Toaletten har varit stängd i ett halvt åt bara för att det inträffade skadegörelse och stölder av bland annat en hel toalettstol???
Nu måste man plocka fram mobilen och SMS:a om man måste in och pinka. VAd det kostar, det vet jag inte, skall ta reda på detta, blev så förbannad när jag upptäckte den handskkrivna skylten på dörren...

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Det gäller att ha stor blåsa tror jag....
Sånt där gillar jag inte. Det kostar säkert en bra slant om du ska betala med sms dessutom.
Ta upp det här du och försök få dom att tänka om....
Kram Synnöve.

Anonym sa...

Sånt där tycker jag inte om...För det första så bara en toalett...Fast vi lever på 2000 talet...Så kanske inte alla har en mobil...Tänker främst på gamla människor