fredag 29 juli 2011

Lägg ut dina bilder till försäljning!


www.mostphotos.com?ref=33333 Jag har lagt ut snart 500 bilder på den här svenska sajten. Bilder som jag kanske säljer. I stället för att bara ha dem liggande på en hårddisk eller i negativ album kan de lika gärna ligga ute så att eventuella bildköpare, reklambyråer, tidningar och annonsbyråers redaktörer kan se dem. Kanske jag inte säljer en enda en, men nu ligger de på en plats som har rätt besökare och de säljer absolut inte om de ligger hos mig. Jag vet att flera av er läsare har många bra bilder, kolla upp den här länken, det är ju dessutom gratis.
Rödvinet på bilden är en Chilenare som heter cp, Casas Patronales, gjord på Shiraz från Maule Valley. Ett friskt och gott vin för 59:- flaskan. Klart prisvärt och den passar till mycket. Inte minst en blodfattig gammal stut som jag.
pappa B
Skicka en kommentar