onsdag 31 augusti 2011

Jag känner på mig att jag glömt något?

Men, jag vet inte vad. Förmodar att det snart dyker upp och då är det försent att åtgärda. Nåväl, livet går vidare och örhoppningsvis jag med. Känns skapligt trots ganska tuff dag. Nu har min lilla "Prinsessa" varit och provat in linser. Kolla bara. Anna en mycket trevlig optiker tog hand om oss nere på Blickpunkten i Bäckebol. In bakom disken bland massor av robotmaskiner med ögon som tittade på en överallt. Och när alla konstiga undersökningar var klara så poff....där satt den. Lite tjuvträning under överinseende av Anna och saken var klar.
Hur elegant som helst. Nu skall det fixas lite gott att stoppa i kaggen...innan jag går och lägger mig...
pappa B

3 kommentarer:

Köp billiga linser på nätet hos europas största leverantör! sa...

Fargadelinser.com har alla typer av olika linser - freshlook, crazy linser, kontaktlinser för ett prisvärt köp. Det finns även andra produkter som max factor mascara, billig parfym, mineralsmink och ansiktsrengöring så köper man ett paket över 1000 kronor får man det helt fraktfritt. Fargadelinser.com är europas största leverantör av kosmetiska linser och kontaktlinser.

Anonym sa...

Kul att du blev nöjd och att din dotter ser bättre :)
Ni är välkomna åter när ni behöver mer hjälp och råd. /Blickpunkten Optik

Anonym sa...

Clear sterling silver jewellery with items out of your home. Metallic jewellery tarnishes as time passes yet it is quickly washed with vinegar. Merge fifty percent a cup of white vinegar with two tablespoons of preparing soda in a small dish. Blend the mixture till it varieties bubbles. Placed your silver jewellery in to the answer leaving behind it for 2 to 3 time depending on how tarnished it really is. Eliminate the precious jewelry and clean it beneath cool flowing water. It is going to seem just like new! [url=http://www.ss12w12ws.info]Girf34t544s[/url]